Tukiurheilijat

Nyrkkeilyliiton tukiurheilijat 2020

Olympiaryhmä

Elina Gustafsson                                                                                                                                                                          Mira Potkonen
Arslan Khataev
Krenar Aliu

Boxing Team Finland

Muhammad Abdilrasoon
Lia Pukkila
Anni Viantie
Sam Morovati
Santeri Laine
Aksa Mäkelä

Olympiaryhmään kuuluvat urheilijat ovat Suomen Olympiakomitean ja Suomen Nyrkkeilyliiton tuen piirissä. Boxing Team Finland ryhmässä olevat urheilijat ovat Suomen Nyrkkeilyliiton valmennustuen piirissä.

Maajoukkueurheilijat sitoutuvat noudattamaan Suomen Nyrkkeilyliiton toimintasääntöjä, Kansainvälisen Olympiakomitean, SUEK:n sekä Kansainvälisen Nyrkkeilyliiton (AIBA) ja SNL:n antidoping-sääntöjä.