Seurakäyttäjätunnukset ja nippulisenssit

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa. Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili. Olemassa olevat seurakäyttäjät voivat halutessaan kutsua lisää seurakäyttäjiä Suomisportiin.

Näin saat seurakäyttäjätunnuksen käyttöösi:

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja luo itsellesi profiili.

2. Lähetä toimistosihteeri Miika Forsströmille sähköposti (miika.forsstrom@finbox.fi), jossa kerrot haluavasi seurasi seurakäyttäjäksi ja kerro rekisteröitymisestä.

3. Yhteydenoton jälkeen Nyrkkeilyliitto yhdistää sinut seuraasi, eli antaa sinulle seurakäyttäjä-statuksen: Saat Suomisportista sähköpostiviestin seuratunnuksen aktivoimiseksi ja salasanan määrittämiseksi.

4. Seurakäyttäjänä kirjautuminen tapahtuu kirjautumissivulta linkistä ”Kirjaudu Suomisport-salasanalla (liitto- ja seurakäyttäjät)”. Kirjauduttuasi sisään, päivitä seuran yhteystiedot ja tallenna ne. Voit nyt kutsua seurallesi muita seurakäyttäjiä, tehdä lisenssiostoja nipussa ja ilmoittaa seurasi liikkujia tapahtumiin.

Muiden seurakäyttäjien kutsuminen

Kutsu muut seurasi seurakäyttäjät Suomisporttiin klikkaamalla suomisportin etusivulla ”hallitse käyttäjiä” linkkiä. Klikkaa lisää käyttäjä à etsi henkilö nimellä, tunnuksella tai sportti-id:llä à valitse henkilö ja klikkaa Kutsu nappia. Henkilön sähköpostiin toimitetaan linkki, jonka kautta hän käy luomassa itselleen kirjautumista varten salasanan.

Lisenssien ostaminen nipussa (mahdollista vain seurakäyttäjille)

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja kirjaudu seurakäyttäjänä sisään Suomisporttiin.

2. Aloittaaksesi klikkaa sivun ylälaidasta Osta lisenssejä liikkujille.

3. Valitse mitä lisenssiä olet liikkujille hankkimassa. HUOM! Samaan nippuun voi koota vain saman lisenssin ja vakuutuksen liikkujia.

4. Valitse kaikille nipun liikkujille vakuutusturva tai jätä vakuutus valitsematta. Yhteen nippuun voit koota liikkujat, joilla on samat valinnat lisenssin ja vakuutuksen suhteen.

5. Lisää Suomisportiin rekisteröitynyt liikkuja nippuun. Mikäli liikkuja ei ole vielä rekisteröitynyt Suomisportiin, hänet lisätään seurakäyttäjän toimesta. Lisää uusi liikkuja nippuun.

6. Kun liikkujat on valittu nippuun voi seurakäyttäjä joko maksaa laskun verkkomaksuna omilla tai seuran tiedoilla.

8. Kun nippuun kootut lisenssit on maksettu, maksutiedot näkyvät liikkujan profiilissa.

Lisätiedot: miika.forsstrom@finbox.fi