Lisenssit ja vakuutukset

Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssit ja vakuutukset vuodelle 2021 ovat hankittavissa osoitteessa www.suomisport.fi. Lisenssi on pakollinen kaikille nyrkkeilyn harrastajille. Lisenssivakuutuskausi on 1.1.-31.12.2021.

LISENSSIT:

- Kilpailulisenssi (40€) on kilpanyrkkeilijöille (1.10.-31.12. myynnissä alennettuun hintaan 25€)
- Harrastelisenssi (10€) on nyrkkeilyn harrastajille, jotka eivät kilpaile
- Toimitsijalisenssi (15€) on tuomareille, valmentajille ja kulma-avustajille

* Kilpailulisenssi oikeuttaa myös toimimaan kilpailuissa valmentajana/kulma-avustajana ja/tai tuomarina

VAKUUTUKSET:

- Olympianyrkkeilyvakuutus on kilpanyrkkeilijöille ja niille harrastajille, jotka sparraavat / tekevät muita nyrkkeilyharjoitteita jossa tulee kontaktia. Kilpanyrkeilijöille olympianyrkkeilyvakuutus on pakollinen, mutta sen voi kilpailuttaa. Jos vakuutuksen ottaa muualta, niin kilpailupaikoilla on oltava mukana todistus kilpanyrkkeilyn kattavasta vakuutuksesta.

- Kuntonyrkkeilyvakuutus on harrastajille, joiden harjoittelu ei sisällä sparria tms. kontaktiharjoitteita.
* Kuntonyrkkeilyvakuutus ei ole pakollinen liiton puolelta, mutta seurat voivat vaatia sitä osana vastuullista seuratoimintaa.

* Harraste- ja toimitsijalisenssin hankkineet voivat hankkia kuntonyrkkeily- tai olympianyrkkeilyvakuutuksen. Olympianyrkkeilyvakuutusta suositellaan kaikille joiden harjoittelu sisältää sparria tms. kontaktiharjoittelua.

KATSO LISÄTIEDOT LISENSSEISTÄ JA VAKUUTUKSISTA!

Vakuutuskauden 2021 hinnat ovat:

Olympianyrkkeilyvakuutus (syntynyt 2002 tai aiemmin) - 199€
Nuorten olympianyrkkeilyvakuutus 1 (syntynyt 2003-2008) - 76€
Nuorten olympianyrkkeilyvakuutus 2 (syntynyt 2009 tai myöhemmin) -  72 €
Kuntonyrkkeilyvakuutus (syntynyt 2002 tai aiemmin) - 20€
Nuorten kuntonyrkkeilyvakuutus (syntynyt 2003 tai myöhemmin) - 14€

Sporttiturvavakuutus 7vrk (myyntiaika 1.10-31.12.2021) -Nuoret 20€ -Aikuiset 50€ (voimassa viikon!!)

Katso tiedot lisenssivakuutuksista, lue vakuutusehdot ja valitse itsellsi sopiva lisenssivakuutus!

Lisenssin ja vakuutuksen hankkiminen

Vuoden 2021 lisenssivakuutuskausi on voimassa 1.1.-31.12.2021.

Lisenssin hankkiminen

Tarvittavat tiedot lisenssiä varten tulee täyttää SuomiSportiin

Palvelussa ostettava lisenssi ja vakuutus maksetaan aina samassa yhteydessä. Joten lisenssiä ja vakuutusta ostaessasi varaa pankkitunnisteet tai luottokortti lähellesi.

Alaikäisen huoltajan tulee tehdä profiili Suomisportiin ja luoda sitä kautta lapsen profiili, jotta jäsenmaksun voi ostaa lapselle. Profiilin luomiseen menee vain muutamia minuutteja.

Lisenssi on heti voimassa ja vakuutus alkaa maksupäivänä kello 24:00 (1.1.2021 alkaen).

Lisenssin hankkiminen pitäisi sujua helposti ilman ohjeistusta. Jos kuitenkin kohtaat ongelmia, niin tutustu SuomiSportin pikaohjeeseen!

Ongelmatilanteessa ota yhteys info@finbox.fi

Uutena vakuutuksenottajana Sinun on hyvä ensin tutustua oheiseen tuoteselosteeseen ja valita tämän jälkeen itsellesi tarkoituksenmukaisin lisenssivaihtoehto. Vakuutuksissa noudatetaan urheiluvakuutuksen L1505 vakuutusehtoja.

Seurakäyttäjät

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa.

Näin saat seurakäyttäjätunnuksen käyttöösi!

Tuplaturva

OP Vakuutus Oy ja Suomen Olympiakomitea ry ovat allekirjoittaneet sopimuksen liikunnan toiminnanvastuusta sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksesta. Vakuutettuina ovat mukaan liittyneet lajiliitot (mm. Nyrkkeilyliitto), liittojen piirit, alueet ja jäsenseurat.

PDF-tiedostoSporrttiturva_tuoteseloste_2021.pdf (70 kB)
Sporttiturva tuoteseloste 2021
PDF-tiedostoSporttiturva_7vrk_2021.pdf (68 kB)
Sporttiturva 7vrk 2021
PDF-tiedostoSporttiturva vakuutusehdot L2004 1.4.2020.pdf (138 kB)
PDF-tiedostoTuplaturva tuoteopas 2021.pdf (742 kB)
PDF-tiedostoSuomisport pikaohje.pdf (4.6 MB)
Pikaohje lisenssivakuutusten hankkimiseen SuomiSportista

Tiedostojen lukeminen vaatii Acrobat Readerin.