Lisenssit ja vakuutukset

Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssit ja vakuutukset vuodelle 2018 ovat hankittavissa osoitteessa www.suomisport.fi. Lisenssi on pakollinen kaikille nyrkkeilyn harrastajille. Lisenssivakuutuskausi on 1.1.-31.12.2018.

LISENSSIT:

- Kilpailulisenssi (40€) on kilpanyrkkeilijöille
- Harrastelisenssi (10€) on nyrkkeilyn harrastajille, jotka eivät kilpaile
- Toimitsijalisenssi (15€) on tuomareille, valmentajille ja kulma-avustajille

* Kilpailulisenssi oikeuttaa myös toimimaan kilpailuissa valmentajana/kulma-avustajana ja/tai tuomarina

VAKUUTUKSET:

- Olympianyrkkeilyvakuutus on kilpanyrkkeilijöille ja niille harrastajille, jotka sparraavat / tekevät muita nyrkkeilyharjoitteita jossa tulee kontaktia. Kilpanyrkeilijöille olympianyrkkeilyvakuutus on pakollinen, mutta sen voi kilpailuttaa. Jos vakuutuksen ottaa muualta, niin kilpailupaikoilla on oltava mukana todistus kilpanyrkkeilyn kattavasta vakuutuksesta.

- Kuntonyrkkeilyvakuutus on harrastajille, joiden harjoittelu ei sisällä sparria tms. kontaktiharjoitteita.
* Kuntonyrkkeilyvakuutus ei ole pakollinen liiton puolelta, mutta seurat voivat vaatia sitä osana vastuullista seuratoimintaa.

* Harraste- ja toimitsijalisenssin hankkineet voivat hankkia kuntonyrkkeily- tai olympianyrkkeilyvakuutuksen. Olympianyrkkeilyvakuutusta suositellaan kaikille joiden harjoittelu sisältää sparria tms. kontaktiharjoittelua.

KATSO LISÄTIEDOT LISENSSEISTÄ JA VAKUUTUKSISTA!

Lisenssikauden hinnat ovat:

Toimitsijalisenssi

15€

15€

Katso tiedot lisenssivakuutuksista, lue vakuutusehdot ja valitse itsellsi sopiva lisenssivakuutus!

Lisenssin ja vakuutuksen hankkiminen

Vuoden 2018 lisenssivakuutuskausi on voimassa 1.1.-31.12.2018..

Lisenssin hankkiminen

Tarvittavat tiedot lisenssiä varten tulee täyttää SuomiSportiin

Palvelussa ostettava lisenssi ja vakuutus maksetaan aina samassa yhteydessä. Joten lisenssiä ja vakuutusta ostaessasi varaa pankkitunnisteet tai luottokortti lähellesi.

Alaikäisen huoltajan tulee tehdä profiili Suomisportiin ja luoda sitä kautta lapsen profiili, jotta jäsenmaksun voi ostaa lapselle. Profiilin luomiseen menee vain muutamia minuutteja.

Lisenssi on heti voimassa ja vakuutus alkaa maksupäivänä kello 24:00.

Lisenssin hankkiminen pitäisi sujua helposti ilman ohjeistusta. Jos kuitenkin kohtaat ongelmia, niin tutustu SuomiSportin pikaohjeeseen!

Ongelmatilanteessa ota yhteys Miika Forsströmiin; miika.forsstrom@finbox.fi.

Uutena vakuutuksenottajana Sinun on hyvä ensin tutustua oheiseen tuoteselosteeseen ja valita tämän jälkeen itsellesi tarkoituksenmukaisin lisenssivaihtoehto. Vakuutuksissa noudatetaan urheiluvakuutuksen L1505 vakuutusehtoja.

Seurakäyttäjät

Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa.

Näin saat seurakäyttäjätunnuksen käyttöösi!

Tuplaturva

OP Vakuutus Oy ja Suomen Olympiakomitea ry ovat allekirjoittaneet sopimuksen liikunnan toiminnanvastuusta sekä vapaaehtoistyön tapaturmavakuutuksesta. Vakuutettuina ovat mukaan liittyneet lajiliitot (mm. Nyrkkeilyliitto), liittojen piirit, alueet ja jäsenseurat.

PDF-tiedostoSuomisport pikaohje.pdf (4.6 MB)
Pikaohje lisenssivakuutusten hankkimiseen SuomiSportista
PDF-tiedostoSporttiturva 2018.pdf (71 kB)
Sporttiturva esite
PDF-tiedostoSporttiturva vakuutusehdot L1505.pdf (72 kB)
Sporttiturvan ehdot
PDF-tiedosto460932f_Tuplaturva_TO_fin.pdf (124 kB)
Tuplaturvan ehdot

Tiedostojen lukeminen vaatii Acrobat Readerin.