Nyrkkeilyliiton koulutustiedote 12/2018

Vuosi 2019 alkaa koulutusten osalta 11.-12. tammikuuta Rovaniemellä pidettävällä II-luokan tuomarikoulutuksella ja 12.-13. tammikuuta Mikkelissä pidettävällä kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssilla.

Keväälle on lyöty lukkoon myös Mikkelin II-tason tuomarikoulutus ja 6.-7. huhtikuuta Rovaniemellä pidettävät kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssi ja kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssit.

- Koulutuksia on toivottu eri puolellle Suomea ja nyt näitä on pidetty lännessä Porissa ja Kuortaneella, pohjoideen tulee koulutukset Rovaniemelle, itään Mikkeliin ja etelään ainakin Järvenpäähään, Helsinkiin ja Raaseporiin, Nyrkkeilyliiton koulutusorganisaattori Miika Forsström kertoo tyytyväisenä.

- Rovaniemellä pidämme myös kouluttajakoulutuksen ja järjestämme lisää vuoden 2019 aikana. Pyrkimyksenä on varmistaa että pystymme tarjota I-tason valmentajakoulutuksia tasaisin väliajoin joka puolella Suomea. Nyrkkeilyliiton valiokunnilla on suuri rooli koulutusten järjestelyissä ja toivottavasti 2019-2020 vuosien valiokuntiin saadaan osaavia ja aikaansaavia henkilöitä, Forsström jatkaa.

Katso täältä vuoden 2019 koulutukset!

Suomen Nyrkkeilyliiton valiokunnat järjestävät koulutuksia ensisijaisesti yhteistyössä jäsenseurojen kanssa. Jos teidän seuralla on halua ja tarvetta koulutuksille, niin ottakaa yhteyttä Nyrkkeilyliiton toimistoon info@finbox.fi tai SNL valiokuntien puheenjohtajiin.

SNL koulutustilaisuuden palautekysely

Vastaa alla oleviin kysymyksiin asteikolla:

5 = Erittäin hyvä

4 = Melko hyvä