Koulutus

Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kesällä ja syksyllä 2018 liudan koulutuksia. Alla tiedot.

Lisätiedot ja ilmoittautumislinkit löytyvät  koulutuskalenterista:

KOULUTUSKALENTERI

Tulevat koulutukset:

Kilpanyrkkeilyvalmentajille ja kilpanyrkkeilijöille

Kisakeskuksen perinteisen juniorileirin yhteydessä 28.-29. kesäkuuta (to-pe) pidetään uusille/kokemattomille kilpanyrkkeilyvalmentajille kaksipäiväinen koulutus, jossa käydään läpi nyrkkeilyvalmennuksen perusteita. Kouluttajana toimii Miika Forsström. Keskiviikkona 27. kesäkuuta pidetään

Kaikille nyrkkeilyvalmentajille ja nyrkkeilyn harrastajille tarkoitettu Uusia ideoita nyrkkeilyharjoituksiin-koulutus pidetään Kisakeskuksessa keskiviikona 27. kesäkuuta. Koulutuspäivää suositellaan myös myös 28.-29.6. pidettävän valemntajakoulutykuksen kurssilaisille.

Suomen Nyrkkeilyliiton nuorten olympiavalmentaja, liikuntatieteiden maisteri, Esa Hukkanen vetää valmentajakoulutuksen kilpanyrkkeilyvalmentajille ja nyrkkeilijöille 14.-15. heinäkuuta Oulussa. Teemana ovat nyrkkeilijöiden tekniikka ja teknis-taktinen harjoittelu, sekä nyrkkeilijöiden voimaharjoittelu.

Solvallan Urheiluopistolla Espoossa pidetään päävalmentaja Jarkko Pitkäsen, Mika Saaren ja Ville Urosen toimesta koulutusleiri 31.8.-2.9.2018. Sekä nyrkkeilijöille ja valmentajille tarkoitettu koulutusleiri tarjoaa tietoa ja käytäntöä nyrkkeilyn voimaharjoittelusta, sykeseurannasta harjoittelun ja sen suunnittelun osana ja lajiharjoittelun jaksottamisesta.

Kuntonyrkkeilyohjaajille

Kisakeskuksen perinteisen juniorileirin yhteydessä pidetään kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssi 25.-26. kesäkuuta (ma-ti). Kouluttajana toimii Miika Forsström.

Kaikille nyrkkeilyvalmentajille ja nyrkkeilyn harrastajille tarkoitettu Uusia ideoita nyrkkeilyharjoituksiin-koulutus pidetään Kisakeskuksessa 27. kesäkuuta. Koulutusta suositellaan myös tiedonnälkäisille kuntonyrkkeilyohjaajakoulutuksen (25.-26.6) käyville jatkopäiväksi.

Oulussa pidetään kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssi 14.-15. heinäkuuta. Kouluttajana toimii Miika Forsström.

Kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssi pidetään 8.-9. syyskuuta Porvoossa. Kurssi on jatkokoulutus perus- ja täydennyskurssin suorittaneille ohjaajakokemusta omaaville ohjaajille. Kouluttajana toimii liikuntatieteiden maisteri Esa Hukkanen.

Junioriohjaajille

Tuusulassa 25.-26. elokuuta järjestetään juniorioriohjaajakoulutusten syventävä ns. kouluttajakoulutus, joka antaa hyvää tietoa aktiviisille junioriohjaajille ja läpäistynä oikeuden vetää kamppailulajien yhteisen junioriohjaajakoulutuksen lajipäiviä. Kouluttajana toimii Sanna Laine. Kiinnostuneet voivat kysyä lisätietoja Nyrkkeilyliitosta sähköpostitse info@finbox.fi.

Uusille nyrkkeilyn junioriohjaajille pidetään koulutus sunnuntaina 26. elokuuta Tuusulassa. Koulutus toimii samalla kamppailulajien yhteisten junioriohjaajakoulutusten lajipäivänä. Kouluttajana toimii Sanna Laine.

Tuomareille

Helsingissä pidetään II-tason tuomarikoulutus uusille tuomarelle 8.-9.. syyskuuta (la-su). Kouluttajana toimii Kyösti Lakso.

Kokkolassa pidetään II-tason tuomarikoulutus uusille tuomarelle 22.-23.9. syyskuuta (la-su). Kouluttajana toimii Pekka Ruokola.

Suomen Nyrkkeilyliiton valiokunnat järjestävät koulutuksia ensisijaisesti yhteistyössä jäsenseurojen kanssa. Jos teidän seuralla on halua ja tarvetta koulutuksille, niin ottakaa yhteyttä Nyrkkeilyliiton toimistoon info@finbox.fi tai SNL valiokuntien puheenjohtajiin.