Aikuisten SM-kilpailut 2019

Ilmoittautuminen aikuisten SM-nyrkkeilyihin 2019 sitovin painoluokkailmoituksin tehdään 15. maaliskuuta mennessä. Seuraavalla viikolla Nyrkkeilyliitto järjestää SM-kilpailujen virallisen arvontatilaisuuden, jota seurat voivat tulla seuraamaan paikan päälle tai seurata sitä suorana lähetyksenä liiton Facebook-sicujen välityksellä.

Nyrkkeilyn Suomen  mestaruuskilpailut 2019:

15.2.-15.3.2019 ilmoittautuminen
20.3.2019 (noin) virallinen arvontatilaisuus (Helsinki)
13.-14.4.2019 Alkuottelut (SM-alkuturnaus)
11.-12.5.2019 Välierät ja loppuottelut (SM-lopputurnaus)

Huomioita:

- SM-kilpailuihin voi osallistua 16 nyrkkeilijää per painoluokka. Jos johonkin sarjaan tulee yli 16 ilmoittautunutta, niin Nyrkkeilyliiton kilpailuvaliokunta päättää mahdollisista karsintaotteluista.

- Ilmoittautumishetkellä nyrkkeilijällä tulee käytynä vähintään viisi olympiatyylin nyrkkeilyn kilpaottelua yleisessä sarjassa tai A-junioreissa.

- Ilmoittautumisen yhteydessä nyrkkeilijöistä on lähetettävä kelpolaatuinen sähköinen valokuva kilpailujen markkinointia varten.

- SM-alkuturnaukseen osallistuu vain ne nyrkkeilijät, jotka eivät päässeet suoraan arvalla välierä- ja loppuottelutilaisuuteen.

- Nyrkkeilijä, joka pääsee suoraan vapaa-arvalla välieriin/finaaliin, eikä tule ottelemaan ei saa SM-mitalia.

Tilaisuuksien järjestämisoikeudet:

Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on myöntänyt SM-kilpailujen 2019 alkuturnauksen ja lopputurnauksen järjestelyoikeudet Kirkkonummen Nyrkkeilyykerholle, Helsingin Tarmolle ja Borgå Boxingille.

Lisätiedot SM-kilpailuista: miika.forsstrom@finbox.fi / Miika Forsström, toimistosihteeri, Suomen Nyrkkeilyliitto