Kesällä tärkeitä koulutuksia - Ilmoittaudu pian!

31.5.2016

Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää kesällä 2016 valmentaja-, tuomari- ja kuntonyrkkeilyohjaajakoulutukset. Osaan koulutuksista ilmoittaminen päättyy jo 3. kesäkuuta. Ilmoita seurasi osallistujat mukaan kehitykseen!

Valmentajakoulutus 27.-29.6

Juuri valmennus- ja testausopin maisterin kv. tutkinto-opinnot suorittanut entinen Suomen päävalmentaja Esa Hukkanen vetää tekniikka- ja voimaharjoitteluun pureutuvan valmentajakoulutuksen, joka sopii niin kokeneille, kuin kokemattomillekin valmentajille.

Koulutus soveltuu erinomaisesti myös kilpanyrkkeilijöille, jotka haluavat oppia harjoittelemaan tehokkaammin.

Lisätiedot: http://www.nyrkkeilyliitto.com/koulutus/koulutuskalenteri/valmentajakoulutus-kisakeskukses/

Tuomarikoulutus 29.-30.6

Koulutus soveltuu aivan uusille tuomaritehtävistä kiinnostuneille ja tuomarikorttien uusijoille. Koulutusta suositellaan myös kilpanyrkkeilijöiden valmentajille, sillä arvosteluperusteiden ymmärtäminen on yksi valmentajien ”velvollisuuksista”.  Kouluttajan toimii Nyrkkeilyliiton valmennusvaliokunnan jäsen Kyösti Lakso.

Suomessa on tarve uusille tuomareille, jotta kilpailuita voidaan jatkossakin järjestää. Onhan sinun seurasi mukana kotimaisen kilpailutoiminnan takaamisessa?

Lisätiedot http://www.nyrkkeilyliitto.com/koulutus/koulutuskalenteri/tuomarikoulutus-kisakeskuksessa-/

Kuntonyrkkeilyohjaajakoulutus 3.-4.9

Kuntonyrkkeilyn perus- ja täydennyskurssit pidetään 3.-4. syyskuuta Kokkolassa Petri Palomäen toimesta. Kursseilla käydään läpi muun muassa kuntonyrkkeilyn terveysprofiili, ohjaamisen perusteet, alkeiskurssin sisältö, kuntonyrkkeilyn perustekniikat ja harjoitusten suunnittelu.

Uusien kuntonyrkkeilyohjaajien lisäksi kurssi tarjoaa kokeneillekin vetäjille tuoreita virikkeitä ja on näin myös hyvä motivointina toimiva ”lahja” seurojen nykyisille vetäjille. Uuteen kauteen uusin kujein?

Lisätiedot: http://www.nyrkkeilyliitto.com/koulutus/koulutuskalenteri/kuntonyrkkeilyohjaajakoulutus-3-/

Ilmoittautumiset valmentaja- ja tuomarikoulutuksiin päättyvät perjantaina 3. kesäkuuta ja kuntonyrkkeilyohjaajakoulutukseen 17. elokuuta. Ilmoita osallistujat koulutuksiin tästä!