Seuratukien haku päättyy 10.1.2014

3.1.2014

Seuratuki on tarkoitettu urheilu- ja liikuntaseurojen perustoiminnan kehittämiseen. Seuratuen avulla vahvistetaan seuratoiminnan laatua, kehitetään ja uudistetaan perustoimintaa, sekä mahdollistetaan liikunnan harrastaminen taloudellisesti erityisesti lapsille ja nuorille. Seuratuen avulla vahvistetaan yhteisöllisyyttä ja tuetaan seurojen tekemää vapaaehtoistyötä. Seuratuen avulla halutaan edistää monimuotoisen liikunnan kansalaistoiminnan toteutumista.

Seuratuen tavoitteena on edistää liikunnallisen elämäntavan omaksumista ohjatun seuratoiminnan kautta. Tuen avulla voidaan edistää myös koko perheen liikkumista. Vanhemmat ovat lapsen tärkeimpiä roolimalleja liikuntaan suhtautumisessa ja liikunnallisen elämäntavan omaksumisessa.

Seuratuen jakaa opetus- ja kulttuuriministeriö. Tarkemmat hakuohjeet, kriteerit ja lomakkeet löydätte Opetus- ja kulttuuriministeriön verkkosivuilla; http://www.minedu.fi/OPM/Liikunta/liikuntapolitiikka/avustukset/Avustukset_seuratoiminnan_kehittamiseen.html?lang=fi

Haku avataan 2.12.2013 ja se päättyy 10.1.2014. Opetus- ja kulttuuriministeriö tekee päätökset huhtikuun loppuun 2014 mennessä.

Tutustu hakuohjeisiin huolellisesti. Ole Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n toimistoon tai oman liikunnan aluejärjestön asiantuntijoihin yhteydessä mikäli haluat lisätietoja tai sparrausta.