Vuoden 2018 lisenssit ja vakuutukset hankittavissa

3.1.2018

Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssit ja vakuutukset vuodelle 2018 ovat hankittavissa osoitteessa www.suomisport.fi. Lisenssi on pakollinen kaikille nyrkkeilyn harrastajille. Lisenssivakuutuskausi on 1.1.-31.12.2018.

LISENSSIT:

- Kilpailulisenssi on kilpanyrkkeilijöille
- Harrastelisenssi on nyrkkeilyn harrastajille, jotka eivät kilpaile
- Toimitsijalisenssi on tuomareille, valmentajille ja kulma-avustajille

* Kilpailulisenssi oikeuttaa myös toimimaan kilpailuissa valmentajana/kulma-avustajana ja/tai tuomarina

VAKUUTUKSET:

- Olympianyrkkeilyvakuutus on kilpanyrkkeilijöille ja niille harrastajille, jotka sparraavat / tekevät muita nyrkkeilyharjoitteita jossa tulee kontaktia. Kilpanyrkeilijöille olympianyrkkeilyvakuutus on pakollinen, mutta sen voi kilpailuttaa. Jos vakuutuksen ottaa muualta, niin kilpailupaikoilla on oltava mukana todistus kilpanyrkkeilyn kattavasta vakuutuksesta.

- Kuntonyrkkeilyvakuutus on harrastajille, joiden harjoittelu ei sisällä sparria tms. kontaktiharjoitteita.
* Kuntonyrkkeilyvakuutus ei ole pakollinen liiton puolelta, mutta seurat voivat vaatia sitä osana vastuullista seuratoimintaa.

* Harraste- ja toimitsijalisenssin hankkineet voivat hankkia kuntonyrkkeily- tai olympianyrkkeilyvakuutuksen. Olympianyrkkeilyvakuutusta suositellaan kaikille joiden harjoittelu sisältää sparria tms. kontaktiharjoittelua.

KATSO LISÄTIEDOT LISENSSEISTÄ JA VAKUUTUKSISTA!

Lisenssikauden hinnat ovat:

Toimitsijalisenssi

15€

15€

Katso tiedot lisenssivakuutuksista, lue vakuutusehdot ja valitse itsellsi sopiva lisenssivakuutus!

Lisenssit ja vakuutukset hankitaan osoitteessa www.suomisport.fi.