AIBA:n kalenteriturnaus GeeBee-turnaus 2019 isketään 7.-10. maaliskuuta Helsingin Urheilutalolla. Tällä sivulla seurataan Suomen maajoukkueen otteluita.
Kutsumme NOV ryhmässä harjoittelevien urheilijoiden henkilökohtaiset valmentajat ja pääkaupunkiseudun seurojen edustajat keskustelemaan NOV ryhmän toiminnasta ja tavoitteista.
Arslan Khataevin edustama BC Traktor Schwerin varmisti kauden 2018-19 liigavoiton ja samalla Saksan mestaruuden jo ennen kauden viimeistä ottelua. Khataev kukisti viimeisessä ottelussaan Remi Bojanin selvin 5-0-lukemin. Ansiokas esiintyminen suositussa Bundesliigassa on tuonut Khataeville kaivattua kansainvälistä kokemusta ja tasokkaita vastustajia.
Joni Turunen (42) on nimitetty Suomen Nyrkkeilyliiton nuorten olympiavalmentajaksi (NOV), hän aloittaa tehtävässään 25.2.2019.
Vuosi 2019 on lähtenyt Nyrkkeilyliiton koulutusten osallistujamäärien osalta hienosti käyntiin. Tuomarikoulutuksen on suorittanut jo 17 henkilöä ja sama määrä ihmisiä suoritti myös Mikkelissä pidetyn kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssin.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 13.4.2019 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Aiheina mm. vuoden 2018 palkitut sekä uutisia harrastevaliokunnasta.
Urheiluministeri Sampo Terhon myöntämien urheilija-apurahojen tavoitteena on luoda taloudelliset edellytykset ammattimaiselle ja päätoimiselle valmentautumiselle. Apurahat myönnetään Veikkauksen tuotosta.
Suomen Nyrkkeilyliitto palkitsi perinteiseen tapaansa vuoden menestyneitä nyrkkeilijöitä sekä toimitsijoita. Vuoden 2018 tapahtumien ehdottomina valopilkkuina olivat Mira Potkosen sekä Elina Gustafssonin kultamitalit Euroopan mestaruuskisoista.
Nyrkkeilyn aikuisten Suomen mestaruuskilpailujen 2019 kilpailukutsu on julkaistu ja tietoon tuli kilpailujen merkittävä näkyvyyssopimus.