Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää yhteistyössä Kuortaneen Kunnon kanssa uusille/kokemattomille kilpanyrkkeilyvalmentajille kaksipäiväisen koulutuksen, jossa käydään läpi nyrkkeilyvalmennuksen perusteita.
Seuratoiminnan kehittämistuen 2019 hakuohjeet on julkaistu ministeriön verkkosivuilla. Haku ei kuitenkaan ole vielä auki, vaan hakuaika on 12.11.-14.12.2018. Hakemusta ei pääse muotoilemaan tai tekemään ennen kuin haku avautuu. Hakulinkki julkistetaan ministeriön sivuille haun avautuessa. Lue tarkemmin OKM:n verkkosivuilta osoitteessa https://minedu.fi/avustukset/avustus/-/asset_publisher/seuratoiminnan-kehittamistuki-seuratuki-
Aiheena mm. liittokokousehdokkaat, Mustoselle 3. AIBA-tähti sekä seuraesittelyssä Viipurin Nyrkkeilijät
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää Vilperi Box-ohjaajakoulutuksen 24. marraskuuta Porissa. Koulutuksessa käsitellään alle 11-vuotiaiden nyrkkeilyharjoituksia. Kouluttajana toimii Kati Collander.
Uudistuvat nyrkkeilyn Suomen mestaruuskilpailut hakevat hohtoa tulevana vuonna. SM-kilpailut 2019 huipentuvat huhtikuussa 2019 Töölön Kisahallissa pidettävällä lopputurnaukselle, jossa isketään välierät ja loppuottelut.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n syysliittokokous pidetään 25.11.2018 Helsingissä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää Ruskaturnaukseen ja kilpailukauteen valmistavat otteluharjoituksetSavate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä perjantaina ja lauanataina 7.-8. syyskuuta 2018.
Suomen Nyrkkeilyliitto tarjoaa koulutusta nyrkkeilyn junioriohjaajille, tuomareille, kuntonyrkkeilyohjaajille, kilpanyrkkeilyvalmentajille ja kilpanyrkkeilijöille. Koulutukset lähestyvät ja nyt onkin aika ilmoittautua koulutuksiin!
Yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisesti kaikki ihmiset ovat tasavertaisia riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä. Aina yhdenvertaisuus ei kuitenkaan toteudu vaan kynnys osallistua voi olla eri syistä liian korkea.
Aiheena mm. seurojen esitykset liittokokoukseen ja Vilperi-Box. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!