Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on nimennyt vuoden 2019 tukiurheilijat. Tukea myönnettiin yhteensä 14 urheilijalle.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n kevätliittokokous pidetään 19.4.2020 Rovaniemellä. Tarkemmat tiedot paikasta ja kellonajasta ilmoitetaan myöhemmin.
Lahden Kaleva isännöi vuoden 2020 nuorten TUL-turnausta
Suomen Nyrkkeilyliitto pitää jasenseuroilleen tiedotus- ja keskustelutilaisuuden Junioreiden TUL-turnauksen yhteydessä sunnuntaina klo 10:30 alkaen Lotilan koululla osoitteessa Vuoksenkatu 9, Lahti.
Suomen urheilun eettinen keskus SUEK ry, Väestöliitto ja Suomen Olympiakomitea järjestävät yhteistyössä liikunnan aluejärjestöjen kanssa koko maan kattavan koulutuskiertueen urheiluseuroille. Koulutuksen tavoitteena on lisätä urheiluseurojen valmiutta ennaltaehkäistä ja puuttua niin häirintään kuin muuhun epäasialliseen käytökseen. Koulutuksessa annetaan erilaisia käytännön toimintamalleja, jotka auttavat häirintävapaan urheilun edistämisessä.
Johto sopi ensimmäisessä kokouksessaan jäsentensä vastuualueista. Lisäksi päivitettiin liiton toimintaohjesääntö
Urheilua turvallisessa ympäristössä. Urheilijavaliokunnan lausunto liittyen otsikoihin nousseisiin uutisiin huonosta kohtelusta urheiluvalmennuksessa.
Enemmän aiheesta EUBC:n linkin kautta
Suomen Valmentajien johtamaa Valmentaa kuin nainen -hanketta on toteutettu menestyksekkäästi vuosina 2013-2019 joukkuepalloilulajien kanssa. Seuraavaksi hankittua osaamista valmennuksen tasa-arvon kehittämisestä hyödynnetään kamppailulajien piirissä. Hanketta rahoittaa opetus- ja kulttuuriministeriö.