Suomen Nyrkkeilyliitto tarjoaa koulutusta nyrkkeilyn junioriohjaajille, tuomareille, kuntonyrkkeilyohjaajille, kilpanyrkkeilyvalmentajille ja kilpanyrkkeilijöille. Koulutukset lähestyvät ja nyt onkin aika ilmoittautua koulutuksiin!
Yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisesti kaikki ihmiset ovat tasavertaisia riippumatta heidän sukupuolestaan, iästään, etnisestä tai kansallisesta alkuperästään, kansalaisuudestaan, kielestään, uskonnostaan ja vakaumuksestaan, mielipiteestään, vammastaan, terveydentilastaan, seksuaalisesta suuntautumisestaan tai muusta henkilöön liittyvästä syystä. Aina yhdenvertaisuus ei kuitenkaan toteudu vaan kynnys osallistua voi olla eri syistä liian korkea.
Aiheena mm. seurojen esitykset liittokokoukseen ja Vilperi-Box. Tulostathan tämän tiedotteen myös muiden seuranne jäsenten nähtäväksi!
Liiton syysliittokokouksessa tarkoitetut jäsenseurojen esitykset, myös henkilövalintoja koskevat, on lähetettävä liittojohtokunnalle 31.8. mennessä.
Suomen Nyrkkeilyliitto syyskuun 7.-9. päivinä järjestää kansainvälisen nyrkkeilyn fysiikkaharjoittelukoulutuksen ja kilpakauteen / Ruskaturnaukseen valmistavat sparrit Savate Club Konalan nyrkkeilysalilla Helsingissä. Kouluttajaksi saapuu Petri Eriksson Ruotsista, joka on erikoistunut nyrkkeilyn fysiikkaharjoitteluun.
Tervetuloa Judon, ITF Taekwon-Don, Karaten, Taekwondon, Taidon, Nyrkkeilyn ja Aikidon yhteiseen VOK2-tason Junioriohjaajakoulutukseen!
Nyrkkeilyliiton tuomariseminaari pidetään 31.8-1.9.2018 Tallink Europa laivalla. Lähtö on Helsingin Länsisatamasta.
Alkusyksy tarjoaa koulutusta mm. junioriohjaajille, kuntonyrkkeilyohjaajille ja tuomareille. Ilmoittautuminen koulutuksiin on käynnissä.
Suomen Nyrkkeilyliitto suosittelee jäsenseuroilleen Suomisport-palvelun käyttöönottoa syksyn 2018 nyrkkeilykurssien myyntiin. Suomisportin tavoitteena on jopa 80% ajansäästö seuran henkilötyön rutiinitehtävissä.