Nyrkkeilyn SM-kilpailut lähestyvät ja ilmoittautumisaika päättyy 9.11.2020. Ilmoittautumisohjeet löydät kisaorganisaation verkkosivuilta.
Mitalit on jaettu Tikkurilassa. Onnittelut jokaiselle.
Kisat käytiin Tikkurilassa 30.10. - 1.11.2020 Ylä-Tikkurilian Kipinän isännöiminä.
Ottelulista. Ottelut alkavat klo 11.30
A- ja B-nuorten SM-kisojen tulokset lauantailta
Suomen Judoliitto, Suomen Muaythai-liitto, Suomen Nyrkkeilyliitto, Suomen Taekwondoliitto ja Suomen ITF Taekwon-Do tukevat Susanna Rahkamon valintaa Suomen Olympiakomitean uudeksi puheenjohtajaksi.
Nyrkkeilyliitto on sitoutunut urheiluyhteisön yhteiseen vastuullisuusohjelmaan. Määrittääksen yksityiskohtaisemmin, mitä vastuullisuus Nyrkkeilyliitossa tarkoittaa, johtokunta on hyväksynyt yhteiseen vastuullisuusohjelmaan perustuvan oman ohjelman. Ohjelma astuu voimaan vuoden 2021 alusta.
Kaipaatko apua, tukea ja ideoita seuran kehittämiseen? Ilmoittaudu mukaan seurawebinaariin! Suomen Olympiakomitean yhdessä lajiliittojen kanssa hallinnoimat Tähtiseurat ovat laatuseuroja. Ennen nämä seurat olivat Sinettiseuroja. Uudistuksen myötä seura voi hakea tunnustusta lasten, aikuisten tai kilpaurheilun toiminnasta. Tunnustuksen myötä seuran imago kasvaa. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se, että toimintaa kokoajan kehitetään ja tarkkaillaan erilaisten työkalujen kautta. Lisäksi seurat pääsevät mukaan verkostoon, jossa saa tukea ja apua asiantuntijoilta ja muilta seuroilta.
Nyrkkeilyn A- ja B-nuorten vuoden 2020 Suomen mestaruudet ratkotaan 31.10. – 1.11.2020 Vantaan Tikkurilassa. Vallitsevan koronatilanteen ja siitä johtuvien rajoitusten takia, joudutaan kisatapahtuma järjestämään poikkeusjärjestelyin - kisaisäntä Ylä-Tikkurilan Kipinä panostaa turvamääräysten noudattamiseen erityisen suurella tarkkuudella. Vantaan kaupunki on hyväksynyt kisojen tartuntatautisuunnitelman.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos pohtii tällä hetkellä yhdessä sosiaali- ja terveysministeriön sekä opetus- ja kulttuuriministeriön kanssa, miten panna käytäntöön hallituksen antama suositus korona-ajan harrastetoimintaan ja joukkueurheiluun. Julkisuudessa on esitetty näkemyksiä, että kamppailulajit kuuluisivat korkean riskin lajeihin.