Kuluvan vuoden maaliskuussa käydään kaksi tärkeää kansainvälistä turnausta Suomessa, GeeBee turnaus sekä Pohjoismaiden mestaruuskilpailut. Tavoitteena on, että suomalaiset nyrkkeilijät pääsevät kilpailuihin hyvin valmistautuneena, joten SNL järjestää kansainvälisen leirin U19 tytöille ja pojille sekä U22 naisille ja miehille.
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunta on nimennyt vuoden 2019 tukiurheilijat.
Ohessa Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2019 kilpailukalenteri. Aikuisten Suomen mestaruuskilpailujen lopputurnaus (välierät ja loppuottelut) ovat siirtyneet pidettäväksi 11.-12. toukokuuta merkittävän näkyvyyssopimuksen vuoksi.
Nyrkkeilykalenteri 2019 toimitetaan niille Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurojen puheenjohtajille, jotka jotka pyytävät nyrkkeilykalenteria 15. tammikuuta 2019 mennessä. Lisäksi seurat voivat tilata kalentereja 18 euron kappalehintaan.
The Finnish Boxing Federation announces vacancy for the post of Olympic youth coach. The fixed-term employment relationship will start at the latest on 1 March 2019 or as agreed. The work will mainly take place in the Finnish Capital Region. The employment relationship will last until 31 December 2020.
Suomen Nyrkkeilyliitto hakee nuorten olympiavalmentajaa määräaikaiseen työsuhteeseen, joka alkaa viimeistään 1.3.2019 tai sopimuksen mukaan. Valmentaja työskentelee pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla. Työsuhteen kesto on 31.12.2020 saakka.
Suomen Nyrkkeilyliiton vuoden 2019 lisenssit ja vakuutukset ovat jo hankittavissa Suomisportissa. Ne ovat voimassa 1.1.-31.12.0219.
Suomen Nyrkkeilyliitto kouluttaa vuonna 2019 vahvasti joka puolella Suomea. Vuosi alkaa koulutusten osalta Vuosi 2019 alkaa koulutusten osalta 11.-12. tammikuuta Rovaniemellä pidettävällä II-luokan tuomarikoulutuksella ja 12.-13. tammikuuta Mikkelissä pidettävällä kilpanyrkkeilyvalmennuksen pikakurssilla.
Ilmoittautuminen tulevana viikonloppuna 15.-16. joulukuuta Järvenpäässä pidettävään Kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssiin päättyy keskiviikkona.
Syysliittokokouksen yhteydessä käydyssä keskustelutilaisuudessa käsiteltiin mm. AIBA:n tilannetta, antidoping-toimintaa sekä Suomisportia. Katso oheisista liitteistä, kuinka seuranne hyötyy ja saa helposti Suomisportin käyttöön.