Kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssi pidetään 16.-17. huhtikuuta Turussa.
Suomen Nyrkkeilyliiton toiminnanjohtaja Tobias Karlsson on isyysvapaalla viikot 7-9. Nyrkkeilyliiton puheenjohtajisto hoitaa isyysvapaan ajan tärkeimmät asiat.
Suomalaisnyrkkeilijät suoriutuivat varsin hyvin otteluistaan Unkarissa ja Italiassa, mutta joutuivat taipumaan tappioihin. Italian ottelut voi katsoa Italian nyrkkeilyliiton Youtube-kanavalta.
Dmytro Tretyak aloittaa keskiviikko-illalla Bocskai Memorial-turnauksen kisaurakkansa Unkarissa. Torstaina neljä suomalaisnyrkkeilijää nousee kilpakehään Italiassa.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää ravintokoulutuksen Oulun Raksilan Oulu-hallista 18. - 19. maaliskuuta 2016.
Yleisen sarjan SM-kilpailut pidetään kolmepäiväisinä 19.-21.2.2016 Kuortaneella ja siksi nyrkkeilijöitä voi osallistua korkeintaan kahdeksan per painoluokka.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimistopuhelin (040 138 7878) on poissa toiminnasta maanantaina 25. tammikuuta 2016.
Suomen Nyrkkeilyliiton kevätliittokokous järjestetään 16.4.2016 Tampereella. Koska noudatamme uusia toimintasääntöjä pyydämme seuroja huomioimaan seuraavaa;
Suuren suosion saavuttanut Junioriohjaajaseminaari järjestetään tanä vuonna Lahdessa 23. tammikuuta 2016. Vuonna 2016 seminaarissa kokoonnutaan jälleen käytännön äärelle ja täytetään ohjaajan omaa työkalupakkia. Päivän aikana keskitytään kaikille avoimeen seuratoimintaan.
Folkhälsan Utbildning Ab:n Solvallan urheiluopisto ja Suomen Nyrkkeilyliitto ry. ovat tehneet viisivuotisen yhteistyösopimuksen, jolla Solvallasta tulee Nyrkkeilyliiton virallinen valmennuskeskus. Nyrkkeilyliitto tulee järjestämään oman ja nyrkkeilymaajoukkueen leiri- ja koulutustoiminnan ensisijaisesti Solvallassa. Sopimukseen kuuluu myös valmennusyhteistyö.