Suomen Nyrkkeilyliiton syysliittokokous pidetään sunnuntaina 19.11.2017 klo. 11.30 Cumulus City Koskikatu Tampere, Koskikatu 5. Valtakirjojen tarkistus alkaa klo. 11.00. Kokouksen esityslista julkaistaan vähintään 2 viikkoa ennen kokousta.
Suomen Nyrkkeilyliitto suunnittelee entistä vahvempaa aluetoimintaa, joka aloitetaan vuonna 2018.
Kamppailulajien yhteinen junioriohjaajakoulutus pidetään lokakuussa 2017 Tapanilan Urheilukeskuksessa Helsingissä. Yhteisen osion koulutuspäivät ovat 7.-8.10. ja 28.10.2017.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää avoimen alueleirin 21.-22.10. uusissa Kamppailuareena Mikkelin tiloissa. Leirin läpiviennistä vastaa SNL:n päävalmentaja Jarkko Pitkänen.
Nyt kannattaa kutsua seurasi sponsorit, yhteistyökumppanit ja muut sidosryhmät mukaan kuntonyrkkeilypäivään. Päivä on mainio maistiainen kuntonyrkkeilystä yrityksen työhyvinvoinnin työkaluna.
Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa. Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili.
Olympiatyylin nyrkkeilyn kotimainen syyskausi saatiin käyntiin Rovaniemen Reippaan ja Lapin Lukon Nyrkkeilyn isännöimällä Ruskaturnauksella viime viikonloppuna. Eilen sunnuntaina päättynyt turnaus oteltiin nyt ensimmäistä kertaa Round Robin -tyyppisenä turnauksena. Tapahtuma oli urheilullisesti menestys niin järjestäjien kuin urheilijoidenkin mielestä.
Urheilijoiden Ammattienedistämissäätiön (URA) tarkoituksena on edistää urheilijoiden ammattiin valmistumista ja pyrkiä turvaamaan aktiiviuransa päättäneiden urheilijoiden koulutus. Apuraha on haettavissa syyskuun ajan.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää loppuvuodesta 2017 kuntonyrkkeilyohjaajien perus- ja täydennyskurssit Kuopiossa ja Porvoossa, sekä kuntonyrkkeilyohjaajien Diplomikurssin Solvallassa.
Valmentaja Karre Anttonen ja hänen valmennettavansa Olympiakomitean tukiurheiija Arslan Khataev kävivät hakemassa vinkkejä ja uusia ajatuksia omaan valmennukseensa valmentaja Mika "Mikke" Saarelta.