Suomen Nyrkkeilyliiton ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 2.9.2017 klo. 15.00 - 15.45 Radisson Blu Seaside Hotel Dynamo 1 kokoustilassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton kunniapuheenjohtaja, liikuntaneuvos Tauno Salminen menehtyi keuhkokuumeeseen perjantaina 21.7.2017 Tampereella 79 vuoden iässä. Tauno Salminen oli pitkän linjan nyrkkeilymies, jonka ansiosta suomalainen nyrkkeily koki monia uudistuksia vuosikymmenten aikana. Hän toimi Suomen Nyrkkeilyliiton puheenjohtajana vuosina 1980–1985 ja 1994–2006. Kaiken kaikkiaan uraa liiton johtokunnassa kertyi 36 vuotta, kunnes hänet kutsuttiin liiton kunniapuheenjohtajaksi vuonna 2007
Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettu kaksi viikkoa elokuussa 10-21.7. Liiton päävalmentaja ja toimistosihteeri on lomalla 10-28.7.
Olympiatyylin nyrkkeilijät voivat osallistua ammattinyrkkeilijöiden kanssa yhteiseen kilpailutapahtumaan seuraavien ehtojen täyttyessä.
Mikkelin Nyrkkeilijöiden Vilma Viitanen iski sunnuntaina Sofiassa alle 17 vuotiaiden Euroopan mestaruusnyrkkeilyissä hopealle. Suomalainen kohtasi sarjan 57 kiloa loppuottelussa hallitsevan Euroopan mestarin, Slovakian Jessica Triebelovan.
Mikkelin Nyrkkeilijöiden Vilma Viitanen iski torstaina mitaleille alle 17-vuotiaiden Euroopan mestaruuskilpailuissa Bulgariassa. Sofiassa 3.-9. heinäkuuta käytävissä nyrkkeilyn EM-kilpailuissa Viitanen on Suomen ainoa edustaja.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n ylimääräinen liittokokous pidetään lauantaina 2.9.2017 klo. 15.00 Helsingissä. Tarkemmat tiedot julkaistaan SNL:n verkkosivuilla ennen 19.8. Jäsenseurojen mahdolliset esitykset on toimitettava liittoon viimeistään 29.7. Tervetuloa!
Nyt sana leviämään ja koko seuran väki mukaan risteilemään nyrkkeilyn ja hauskanpidon merkeissä! Tule porukalla, nyrkkeilijät, harrastajat, valmentajat, tuomarit ja luottamushenkilöt jne.
Naispuolisten A- ja B-junioreiden Euroopan mestaruuskilpailut ovat alkaneet Bulgarian Sofiassa. Suomen ainoa edustaja Vilma Viitanen iski 57 kiloisten B-junioreiden avausottelussaan voitokkaasti.
Naisten nyrkkeilyn maajoukkue iski vakuuttavasti Saksan Bensheimissä 30.6.-2.7. käydyssä Sparkassen Cup-turnauksessa. Mira Potkonen ja Satu Lehtonen ylsivät turnausvoittoihin.