Suomen Nyrkkeilyliiton jäsenseurat ovat kahdessa ylimääräisessä liittokokouksessa päättäneet uudistaa liiton sääntöjä niin, että 1.1.2018 alkaen liiton jäsenseura voi olla liiton jäsen ainoastaan, kun kaikki seuran harrastajat ovat maksaneet kuntonyrkkeilylisenssinsä, kilpanyrkkeilijät, toimitsijat maksaneet lisenssinsä ja vakuutuksensa suoraan uuteen Suomisport järjestelmään ja seura maksanut jäsenmaksunsa.
Nyrkkeilyliitto järjestää vuoden 2017 aikana vielä kolme kuntonyrkkeilyohjaajakoulutusta. Uusille ohjaajille tarkoitetut perus- ja täydennyskurssit pidetään Kuopiossa ja Porvoossa ja kokemusta omaaville ohjaajille tarkoitettu Diplomikurssi Solvallan Urheiluopistolla Espoossa.
Alicantessa käyty Boxam turnaus oli Suomen U19 maajoukkueen viimeinen valmistava turnaus ennen alle 19-vuotiaiden EM-kilpailuita, jotka käydään 20.-29.10. Turkissa. Krenar Aliu osoitti, että kisakunto on kohdallaan, kun hän ylsi sarjavoittoon alle 91 kg sarjassa.
Suomen Nyrkkeilyliiton syysliittokokous pidetään sunnuntaina 19.11.2017 klo. 11.30 Cumulus City Koskikatu Tampere, Koskikatu 5. Valtakirjojen tarkistus alkaa klo. 11.00. Kokouksen esityslista julkaistaan vähintään 2 viikkoa ennen kokousta.
Suomen Nyrkkeilyliitto suunnittelee entistä vahvempaa aluetoimintaa, joka aloitetaan vuonna 2018.
Kamppailulajien yhteinen junioriohjaajakoulutus pidetään lokakuussa 2017 Tapanilan Urheilukeskuksessa Helsingissä. Yhteisen osion koulutuspäivät ovat 7.-8.10. ja 28.10.2017.
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää avoimen alueleirin 21.-22.10. uusissa Kamppailuareena Mikkelin tiloissa. Leirin läpiviennistä vastaa SNL:n päävalmentaja Jarkko Pitkänen.
Nyt kannattaa kutsua seurasi sponsorit, yhteistyökumppanit ja muut sidosryhmät mukaan kuntonyrkkeilypäivään. Päivä on mainio maistiainen kuntonyrkkeilystä yrityksen työhyvinvoinnin työkaluna.
Suomisport-palvelussa on mahdollista useamman lisenssin/lisenssivakuutuksen hankkiminen yhdellä kertaa. Toiminnon käyttäminen on tarkoitettu seuroille ja seurakäyttäjien tulee rekisteröityä Suomisportiin ja luoda itselleen Suomisport-tili.
Olympiatyylin nyrkkeilyn kotimainen syyskausi saatiin käyntiin Rovaniemen Reippaan ja Lapin Lukon Nyrkkeilyn isännöimällä Ruskaturnauksella viime viikonloppuna. Eilen sunnuntaina päättynyt turnaus oteltiin nyt ensimmäistä kertaa Round Robin -tyyppisenä turnauksena. Tapahtuma oli urheilullisesti menestys niin järjestäjien kuin urheilijoidenkin mielestä.