Haemme Suomen Nyrkkeilyliiton valiokuntiin jäseniä vuodelle 2022. Valiokunnat työskentelevät itsenäisesti oman tehtävänkuvansa ja tavoitteidensa mukaisesti. Valiokunnat tekevät tehtävänkuvaansa kuuluvissa asioissa esityksiä hallitukselle. Pyydämme valiokuntatoiminnasta kiinnostuneita lähettämään vapaamuotoisen hakemuksen 16.12.2021 mennessä sähköpostilla osoitteeseen info@finbox.fi, aihekenttään otsikoksi ”Valiokuntahaku”.
Nyrkkeilyliiton hallitus on päättänyt kutsua koolle ylimääräisen liittokokouksen 5.2.2022 Helsinkiin. Asialistalla on Kamppailulajiliittojen yhteisten kurinpitosääntöjen muutos. Tarkemmat tiedot ajankohdasta ja paikasta ilmoitetaan myöhemmin toimintasääntöjemme mukaisesti, vähintään 2 viikkoa ennen kokousta.
Suomen Olympiakomitean Huippu-urheiluyksikkö on julkaissut kesälajien tukipäätökset vuodelle 2022. Kaikkiaan tehostamistukea jaettiin kesälajeille tavallista lyhyemmän olympiadin ensimmäiseen vuoteen 4 054 680 euroa
Suomen Nyrkkeilyliitto on mukana Ihmisoikeusliiton Älä riko urheilua -kampanjassa. Ihmisoikeuksien kunnioittaminen on jokaisen urheilujärjestön, valmentajan, urheilijan ja fanin velvollisuus. Ihmisoikeudet kuuluvat urheilun ytimeen. Tutustu ihmisoikeuksiin ja liity mukaan: https://alarikourheilua.fi/
Nyrkkeilyliiton syysliittokokous pidettiin Helsingissä 20.11.2021. Kokouksessa hyväksyttiin jäsenmaksu vuodelle 2022, vahvistettiin toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2022 sekä valittiin hallitukseen uusi puheenjohtaja sekä jäseniä.
Suomen A- ja B-nuoret iskivät suomenmestaruuksista Mikkelissä.
Suomen Nyrkkeilyliiton sääntömääräinen syysliittokokous pidetään lauantaina 20.11.2021 klo 11.00 alkaen Helsingissä. Paikkana Sokos hotelli Presidentti (Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100, Helsinki). Valtakirjojen tarkastus klo. 10.00-10.30. Kokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteyden avulla. KOKOUKSEEN OSALLISTUMINEN EDELLYTTÄÄ KAIKILTA OSALLISTUJILTA ENNAKKOILMOITTAUTUMISTA!
Kolme ottelua, kolme voittoa. Arslan Khataev jatkaa vakuuttavaa sarjaa MM-kisoissa Serbiassa.
Kamppailulajiliitot järjestävät kamppailulajien seuratoimijoille kaksi aikuisliikunnan työpajaa etänä. Työpajoissa perehdytään mm. siihen miksi aikuisharrastajiin kannattaa panostaa ja millaista on laadukan seuratoiminta aikuisliikkujan näkökulmasta.