Nämä ohjeet koskevat harjoittelua seuroissa 11.8.2020 alkaen.
Antidopingtoiminnan tärkein tehtävä on vaikuttaa koulutuksen ja viestinnän avulla siihen, että kaikki urheilutoimijat asennoituvat kielteisesti dopingiin ja sen käyttöön sekä muuhun reilun pelin sääntöjä rikkovaan toimintaan. Kaikkien urheilun toimijoiden tulee yhdessä viedä puhtaan urheilun viestiä eteenpäin. Oman antidopingohjelman toteuttaminen on lajiliitoille ja urheiluopistoille luonteva tapa kantaa tätä vastuutaan ja osoittaa kannattavansa puhdasta urheilua, kertoo SUEKin edustaja tiistaina 21.7, vierailessaan Solvallassa A,- ja B junioreiden leirillä. SUEKin toimesta leirillä järjestettiin antidoping koulutus nuorille.
Suomen Nyrkkeilyliitto on mukana Valmentaa kuin nainen hankkeessa, jossa kannustetaan naisia valmentajiksi ja siten lisätään valmentajien määrää nyrkkeilyssä.
Nyrkkeilyliitto järjestää syyskaudella koulutuksia alkuperäisen suunniteman mukaan. Koulutuksiin ilmoittautumiset ovat auki ja voit tutustua tarjontaan liiton sivuilla kohdassa koulutus
Monissa seuroissa toiminta pohjautuu vapaaehtoistoimintaan ja siitä syystä asioita hoitava henkilö saattaa muuttua joskus useastikkin lyhyen ajan sisällä. Haluamme muistuttaa kaikkia seuroja tarkistamaan ja päivittämään yhteystietonsa liiton verkkosuilla, jotta tidotteet sekä kutsut tavoittavat jokaisen seuran saumattomasti.
Johtokunta antanut suositukset kilpailutoimintaan koronapandemian aikana. Lue lisää liitetiedostosta.
Kamppailulajit järjestävät yhdessä Olympiakomitean kanssa maksuttoman etäklinikan seuran valmennuslinjausten laatimiseen. Käytössä on valmennuslinjan kehittämisen uusi työkalu. Tavoitteena on tukea seurojen linjaustöiden vastuuhenkilöitä ja avata työkalua tarkemmin.
Liiton henkilöstön kesälomat löytyvät "Yhteystiedot" sivulta
Johtokunta päätti kokouksessaan 27.5.2020, että kilpailutoiminta voidaan käynnistää 1.6. alkaen. Kilpailujen ja leirien järjestäjän tulee noudattaa erityistä vastuullisuutta ja huolellisuutta soveltaessaan valtiovallan ja kamppailulajien yhteistä ohjeistusta koskien toimenpiteitä koronaepidemian aikana.