Johto sopi ensimmäisessä kokouksessaan jäsentensä vastuualueista. Lisäksi päivitettiin liiton toimintaohjesääntö
Urheilua turvallisessa ympäristössä. Urheilijavaliokunnan lausunto liittyen otsikoihin nousseisiin uutisiin huonosta kohtelusta urheiluvalmennuksessa.
Enemmän aiheesta EUBC:n linkin kautta
Suomen Valmentajien johtamaa Valmentaa kuin nainen -hanketta on toteutettu menestyksekkäästi vuosina 2013-2019 joukkuepalloilulajien kanssa. Seuraavaksi hankittua osaamista valmennuksen tasa-arvon kehittämisestä hyödynnetään kamppailulajien piirissä. Hanketta rahoittaa opetus- ja kulttuuriministeriö.
TUL-turnaus käytiin tänä vuonna Kemissä, järjestävänä seurana Kemin Into.
Lämpimät onnittelut Urheilutoimitajain liiton valinnasta vuoden nyrkkeilijäksi. Peukut pystyssä myös Vuoden Urheilija -valinnaksi! www.vuodenurheilija.fi
Suomen Nyrkkeilyliitto valitsi perinteiseen tapaansa vuoden menestyneitä nyrkkeilijöitä sekä toimitsijoita.
Puhtaasti paras -verkkokoulutuksessa urheilijat ja heidän tukihenkilönsä oppivat sekä varmistavat ajantasaisen tietonsa antidopingasioista. Koulutuksen sisältö perustuu antidopingsäännöstöihin. Nyrkkeilyliitto edellyttää koulutuksen suorittamista tukiurheiljoiltaan, henkilöstöltään sekä johtokunnan jäseniltä. Lisäksi liitto suosittelee kaikille lajin harrastajille koulutuksen suorittamista!
Pekka Mäki on nimitetty Nyrkkeilyliiton lajipäälliköksi. Mäki aloittaa tehtävässään tiistaina 7.1.2020.
Kamppailulajit (aikido, judo, karate, iekkailu ja 5-ottelu, nyrkkeily, paini, taekwondo, taido sekä jujutsu) ovat päivittäneet yhdenvertaisuussuunnitelmansa vuosille 2020 - 2021. Suunnitelmassa on aiempaa selkeämminen sovittu tehtävät toimenpiteet yhdenvertaisuuden kehittämiseksi.