Naisten EM-kilpailuiden arvonta suoritettiin lauantaina Bukarestissa. Kilpailuihin osallistuu yhteensä 163 nyrkkeilijää 30 maasta.
Suomen Nyrkkeilyliiton neljän naisen joukkue Bukarestissa 30.5.–8.6. käytäviin naisten Euroopan mestaruuskilpailuihin koostuu nyrkkeilijöistä Sallamaari Hannonen, Marjut Lausti, Cecilia Nilsson ja Mira Potkonen. Viime vuodelle kaavaillut naisten EM-nyrkkeilyt siirrettiin kansainvälisen nyrkkeilyliiton AIBA:n päätösten myötä tälle vuodelle ja nyt Euroopan kärki iskee Romaniassa kesän alussa.
Vastaa 31.5.2014 mennessä!
Lahden Kalevaa seuratasolla edustava nyrkkeilijä Kalle Kallioinen lunasti paikan Nuorten Olympialaisiin Kiinaan. Nanjingissa elokuun 16.–28. päivä järjestettäviin järjestyksessään toisiin Nuorten Olympialaisiin karsittiin A-junioreiden MM-nyrkkeilyissä Bulgariassa huhtikuussa. Kallioinen sijoittui sarjassa 75 kiloa kahdeksan parhaan joukkoon. Nyrkkeilykilpailut käydään läpi Nanjingissa 23.–27. elokuuta. Mukana on 78 nyrkkeilijää joista 60 on miesten A-junioreita kymmenessä sarjassa.
Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n johtokunta on kokouksessaan 20.5.2014 valinnut Jarkko Pitkäsen Nyrkkeilyliiton päävalmentajaksi. Tehtävä on määräaikainen ja ulottuu vuoden 2016 loppuun.
Jälki-ilmoittautumisia otetaan vastaan 23.5. saakka!