Keszthely, Unkari 29.6. – 6.7.2014
Nyrkkeilyleiri (25.6.2014)
SNL:n Eteläisen ja Itäisen alueen avoin leiri 02. - 03.08.2014 Urheiluopisto Kisakeskuksessa
Kamppailulajien liitot ovat päättäneet selvittää mahdollisuuksia tiivistää yhteistyötään. Judoliiton, Painiliiton, Nyrkkeilyliiton, Karateliiton, Taekwondoliiton ja Miekkailu- ja 5-otteluliiton edustajat kokoontuivat maanantaina 16.6. Helsingissä pohtimaan yhteistyön tiivistämistä.
Työ Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n toimistossa vaatii tarkkuutta, järjestelykykyä, omatoimisuutta ja palveluhalukkuutta sekä kykyä oman työn suunnitteluun. Edellytämme myös englannin kielen taitoa. Arvostamme myös hyviä atk- ja asiakaspalvelutaitoja, yhteistyökykyä sekä kokemusta toimistotehtävistä. Järjestötyön ja nyrkkeilyn tuntemus sekä kokemus taloushallinnosta ja/tai tiedotustehtävistä katsotaan eduksi.
EM-kilpailut ovat suomalaisten osalta ohi. Sallamaari Hannonen, Marjut Lausti ja Cecilia Nilsson hävisivät avausottelunsa tänään Bukarestin EM-kehässä.
Nyrkkeilijä Mira Potkonen kohtasi EM-kilpailujen toisella kierroksella Venäjän olympiakakkosen ja kaksinkertaisen maailmanmestarin Sofya Ochigavan. Kolmesti myös Euroopan mestaruuden voittanut Ochigava eteni kahdeksan parhaan joukkoon voittamalla Potkosen pistein 3-0.
Mira Potkonen voitti avausottelussaan Kroatialaisen Tabak Matean tuomariäänin 3-0 Bukarestissa käytävissä naisten EM-kilpailuissa. Hän eteni näin 16 parhaan joukkoon.
Naisten EM-kilpailuiden arvonta suoritettiin lauantaina Bukarestissa. Kilpailuihin osallistuu yhteensä 163 nyrkkeilijää 30 maasta.