Ilmoittautuminen leirille päättyy 21.2.2014
Naisten 20. SM-nyrkkeilyt isketään 8.-9. maaliskuuta Tampereella Pyynikin palloiluhallissa. Juhlaturnaus kokoaa kehään Suomen naisnyrkkeilijöiden parhaimmiston emäntäseura Tampereen Voimailuseura TVS:n johdolla. Kansainvälisenä naistenpäivänä alkavat SM-nyrkkeilyt juhlistavat suomalaista naisnyrkkeilyn historiaa.
Irlannin päävalmentajat Pajulahdessa 15. -16.2.2014 ILMOITTAUTUMISIA OTETAAN VIELÄ VASTAAN!
Matti Koota ja Antti Hietala hävisivät välieränsä Bocskai-turnauksen välierissä.
Leiri on avoin kaikille SNL:n jäsenseurojen 11–18 -vuotiaille tyttöjunioreille, pääpaino kuitenkin kilpailevissa junioreissa. Leiri valmentajana toimii SNL:n vastuuvalmentaja Askar Sarsenbayev.
Matti Koota (56 kg) ja Antti Hietala iskevät tänään Unkarissa iskettävän Bocskai-turnauksen välierissä.
Matti Koota ja Antti Hietala jatkoivat vahvoja otteitaan ja etenivät mitaliotteluihin Debrecenissä järjestettävässä turnauksessa. Jere Jokinen ja Tomi Honka hävisivät tiukat ottelunsa.
Matti Koota ja Antti Hietala ovat voittaneet avausottelunsa Unkarin Debrecenissä järjestettävässä Bocskai turnauksessa.
Kilpailuun osallistuu 106 nyrkkeilijää 22 maasta. Suomalaisten avausotteluiden vastustajat:
Hanketyöntekijä haussa!