Porvoon Nyrkkeilyseura järjestää yhteistyössä muiden kaupungin kamppailulajiseurojen kanssa Kamppailija ei kiusaa –tapahtuman lauantaina 18. huhtikuuta Porvoon Urheiluhallissa.
Nyrkkeily on ensimmäistä kertaa mukana Suurella Budoleirillä, joka järjestetään Varalan Urheiluopistolla Tampereella 7.-9. kesäkuuta 2015. Nyt nyrkkeilyseuroilla on mahdollisuus tarjota 8-14 vuotiaille junioreille unohtumaton kokemus kamppailu-urheilun parissa!
Suomen Nyrkkeilyliiton johtokunnan jäsen ja tuomarivaliokunnan puheenjohtaja Henrik Tavio on ehdolla European Boxing Confederation (EUBC) johtokuntaan. EUBC on kansainvälisen nyrkkeilyliiton International Boxing Associationin (AIBA) Euroopan asioita hoitava järjestö.
Suomalaiset A- ja B-juniorit menestyivät hyvin Tallinnassa 20.-21. maaliskuuta pidetyssä Olympic Gloves -turnauksessa, johon osallistui nyrkkeilijöitä kuudesta maasta. Sarjavoittoihin suomalaisista iskivät Mohammedhossein Mirzaei Werzaneh, Argjend Dushaku, Krenar Aliu, Khamzat Yakhiev, Miika Hartman ja Santeri Laine.
Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettuna perjantait 19. ja 27. maaliskuuta 2015.
Aika: Lauantai 25.04.2015 klo. 10:30 Paikka: Valo talo, Radiokatu 20, 00240 Helsinki Ohjelma: 10:00 Valtakirjojen tarkistus alkaa 10:30 Kevätliittokokous alkaa
Suomen Nyrkkeilyliitto järjestää huhtikuussa I-tason valmentajakoulutuksen ja Kuntonyrkkeilyn I-tason ohjaajakoulutukset.
Pohjoismaiden mestaruusnyrkkeilyt isketään Pyynikin Palloiluhallissa Tampereella 28.-29. maaliskuuta. Suomea kilpailuissa edustaa 25 nyrkkeilijän joukkue.
34. kansainvälinen GeeBee-turnaus iskettiin Helsingin Urheilutalolla 13. - 15. maaliskuuta 2015. Kun viime vuonna suomalaisnyrkkeilijät saavuttivat GeeBee-turnauksessa vain kaksi otteluvoittoa, niin tänä vuonna suomalaisten otteluvoittojen määrä oli 12.
Suomalaiset juniorinyrkkeilijät Muhammad Abdilrasoon ja Arslan Khataev iskivät kahdilla otteluvoitoillaan mitaleille Dan Pozniak -junioriturnauksesa Liettuassa. Molemmat huippulupaukset sijoittuivat pronssille.