Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n toimisto on kiinni 12.7-3.8.2014. Palvelemme jälleen normaalisti 4.8.2014 alkaen. Hyvää kesää!
Ilmoittautuminen viimeistään 8.8.14!
Keszthely, Unkari 29.6. – 6.7.2014
Nyrkkeilyleiri (25.6.2014)
SNL:n Eteläisen ja Itäisen alueen avoin leiri 02. - 03.08.2014 Urheiluopisto Kisakeskuksessa
Kamppailulajien liitot ovat päättäneet selvittää mahdollisuuksia tiivistää yhteistyötään. Judoliiton, Painiliiton, Nyrkkeilyliiton, Karateliiton, Taekwondoliiton ja Miekkailu- ja 5-otteluliiton edustajat kokoontuivat maanantaina 16.6. Helsingissä pohtimaan yhteistyön tiivistämistä.
Työ Suomen Nyrkkeilyliitto ry:n toimistossa vaatii tarkkuutta, järjestelykykyä, omatoimisuutta ja palveluhalukkuutta sekä kykyä oman työn suunnitteluun. Edellytämme myös englannin kielen taitoa. Arvostamme myös hyviä atk- ja asiakaspalvelutaitoja, yhteistyökykyä sekä kokemusta toimistotehtävistä. Järjestötyön ja nyrkkeilyn tuntemus sekä kokemus taloushallinnosta ja/tai tiedotustehtävistä katsotaan eduksi.
EM-kilpailut ovat suomalaisten osalta ohi. Sallamaari Hannonen, Marjut Lausti ja Cecilia Nilsson hävisivät avausottelunsa tänään Bukarestin EM-kehässä.