Suomen Nyrkkeilyliiton toimisto on suljettuna perjantaina 9. toukokuuta.
Suomalaisnyrkkeilijöiden erinomainen menestyi sai jatkoa kovatasoisessa Boxam –turnauksessa Espanjan Cartagenassa. Suomalaisista Mira Potkonen, Elina Gustafsson ja Tomi Honka ovat jo varmistaneet mitalisijansa.
II-LUOKAN TUOMARIKURSSI 24.-26.6 Uusille tuomareille ja tuomarikorttien uusijoille Kouluttaja: Kyösti Lakso Koulutuspaikka: Urheiluopisto Kisakeskus, Kullaanniemi 220, Pohjankuru Koulutusaika: 24.-26.6.2015
Suomen nyrkkeilymaajoukkue osallistuu kuluvan viikon aikana Cartagenassa Espanjassa, Boxam 2015 – turnaukseen, johon osallistuu 19 maata ja reilut 150 nyrkkeilijää. Suomen joukkueeseen kuuluvat Mira Potkonen (60 kg), Elina Gustafsson (64 kg), Matti Koota (56 kg), Ilari Kujala (75 kg), Ville Hukkanen (81 kg) ja Tomi Honka (91 kg).
Ruotsin joukkue vei voiton A-ja B-junioreiden Ruotsi-Suomi maaottelussa otteluvoitoin 9-1. Västeråsissa 2. toukokuuta käydyssä maaottelussa suomalaisvoiton iski porvoolainen Arslan Khataev.
Kirkkonummelaisnyrkkeilijä Krenar Aliu iski merkittävän meriitin Azerbaijanin pääkaupungissa Bakussa voittamalla kovatasoisen President Heydar Aliev Cupin.
Suomalaisnyrkkeilijät menestyivät hyvin 53rd Belgrade Winner -turnauksessa Serbiassa. Matti Koota, Dmitri Tretjak ja Ville Hukkanen ylsivät turnauksessa hopealle, sekä Tomi Honka pronssille.
Suomen Nyrkkeilyliiton toimisto suorittaa muuttoa 27. - 29. huhtikuuta ja tällöin toimiston toimintavalmius on normaalia alemmalla tasolla. Perustoiminnot pyritään suorittamaan. Torstaina 30. huhtikuuta liiton toimisto on suljettuna.
Suomesta matkaa tänään maajoukkueet Belgrade Winner -miesten turnaukseen Serbiaan ja President Haydar Aliyev Cup -junioriturnaukseen Azerbaijaniin. Toukokuussa miesten ja naisten joukkue matkaa Espanjaan Boxam -turnaukseen.
Suomen naisnyrkkeilijät iskivät kaksipäiväisessä maaottelussa Irlannissa 17.-18. huhtikuuta. Ensimmäisessä otteluillassa suomalaiset iskivät 5-3 voiton Edenderryssä. Toinen kohtaaminen käytiin 20 000 asukkaan lohikaupungissa Ballinassa lauantai-iltana.